budak2 blurr yg comel...

Tuesday, September 21, 2010

4 madu....oh no....

21/9/2010
1255am
bru blk dari tgk cita ni dgn someone yg smkn ari smkin curi ati aku...

sgt2 bes....lawak giler....pnat aku gelak....
yg besnya lgi lam pggung 2 x rmai sgt org...da bopa kerat ja...
tp 2 mnmbhkn privasy lg la....hahaha.....
cita yg ringan tp ada pngjaran tersendiri.....
sbnrnya bermadu 2 x slh....ada kebaikan dia jugak...
bermadu akan jdi baik bla suma madu2 slg bertolak ansur...
tp yg plg2 pntg, laki mst kna berlaku adil sgt2......
tp jujrnya, aku mmg x sggup nk bermadu....
ckp la aku dh rsa btapa peritnya "bermadu" msa kapel ritu...
dh serik...xmo dh.....ckp la ati aku mmg terluka sgt2 dulu...
mmg sgt2 mencabar idup "bermadu" tu....
byk rintng n cubaan yg terpksa aku hdpi....
smpailah akhirnya aku "diceraikan" tanpa rela...
dan skang ni, dia sdang berbahagia dgn "bini" no 2 dia tu....
dan aku, sedang berjuang untuk mncari kebhgiaan aku sndiri....
tu bru "bermadu" sblm kawen....
tp lau bermadu slps kawen xtau la...
mmg salute ah kat org yg bleh idup bermadu ni....
wa tabik spring sama lu....toing...toing..toing.....
.....................................................................................
thankz ya kamoo sbb dh bg i tgk wayng free mlm ni...hehehhe...
thankz gak sbb sudi mai sni wlaupun jauh....
cian awk kan kna mredah ujan..
n merentasi lautan....hehehe....
terharu sgt2 sbb awk sggup redah ujan smata2 nk mai kat sya....
thankz sgt2.....rsa mcm diri ni sgt2 pntg bg awk...
thankz 4 dat moment u gave me tonite....
sayang kamooo larh....lalalla...
ada msa kita kuar lg okeh.....
skang maw tido...nk mimpi indah2....
ati tgh berbunga2 n berlagu riang......
so...to all of u, bye...nite.....sweet dreamzzzzzz...


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: