budak2 blurr yg comel...

Tuesday, October 5, 2010

suara tak semerdu siti nurhaliza, muka tak secantik erra fazira.....

5/10/2010
1215am
letih bru blk dri jmuan rya GAPP kat DUD...
mmg enjoy la....even xda la meriah sgt..
tp bolehla.....yg besnya mlm ni...
hari ni dlm sejarah.....
walau suara x semerdu siti nurhaliza,
muka tak secantik erra fazira...
tp, seumur idup aku berkaroke dpn org rmai...
hahaha...even dulu aku slalu p karoke dgn my ex n membe2 dia..
tp skali pn aku x prnh nyanyi dpn membe2 dia...
aku hya nyanyi bla aku p dgn dia ja...
tp mlm ni...aku dh pechkn rekod...
bkn nyanyi dpn kwn2 dia...
tp nyanyi dpn suma org yg da lam dewan tu...
hahaha......mcm x cya ja.....
ada ka yg x cya...??? tgk n nilai sdri la....

merempit with my luvely hubby - PJR3124

berduet dgn adik a.k.a kembarku....



ada yg nyibuk kat tgh2 bla artis2 ni dok wat prsmbhan...




dgn adik2 junior la....



percaya @ tak, terpulang pada anda...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: