budak2 blurr yg comel...

Thursday, November 18, 2010

aidiladha...

kmarin spetang aku p jalan2 raya....
sbnrnya bukan p mna2 pn..
just p umah my besfren n cgu sorg ja...
aku n membe2 wat rmbgn p serang umah cgu yg ngajar aku f6 dlu...
lma giler dok mlepak2 n smbg2 ngan cgu tu...
msa nk p cri umah dia aku n besfren aku ni bopa kali sesat...
bopa byk jln mati kmi msuk pn xtau la...
bknnya x pnh p umah dia..
byk kli dh aku p tp jln pn x hfl2 g....hampeh toi....
dh sest byk kli tu, dok wat eksyen xmo kol tya...
knon2nya nk cri sdri la...hahahha....
las2 seb bek jmpa gak.....
lau x, asyik jln mati jela kmi msuk..
membe2 yg len lak dh tggu kat umah cgu...
aku yg rncg, aku yg smpai lmbt...wahahahaha....
pa2 pn mmg bes la...dpt jmpa membe2 msa kolah lu...
mcm2 gosip n cita kuar...
pa2 pn mmg enjoy sgt la kmarin.....
ayunya aku dok...wahhahah...

with my twin...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: