budak2 blurr yg comel...

Sunday, November 21, 2010

bowling @ summit

ptg tdi aku, my dedi(bukan sugardedi okey..!!), n my adik kenit2 tu kuar g men boling..
smpat lgi aku kuar pdhal ptg tu dh nk blk usm...
hohohoh..lau bab2 bejalan aku mmg no 1....
hobi aku la katakan....erk..ley kategorikan sbgai hobi jugak ker???
mla2 rncgnya nk p 4 org ja temasuk dedi aku tu..
las2 si kenit2 tu pn nk ikut jugak...
mcm la pndai men....gagah tol la.....ceh..mcm la aku pndai men sgt
wlaupun aku xda la terer sgt men tp boley la..
skadar suka2 n riadah family....
tdi main pn 2 game ja sbb aku dh nk kna blk u...
lau x, kompom aku men byk game lgi tdi....
thanks to my dedi sbb taja aku men boling tdi...wahahah...abaikan baju belang di belakang sbb x msuk lam snarai k...si kenit2...pndai ka main..??? erkk....MySpace


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: