budak2 blurr yg comel...

Saturday, November 20, 2010

dinotrek @ jusco....

ptg tdi aku dgn baik atinya nk wak adik2 aku si kenit2 tu p dinotrek...
dinotrek tu apa ek?? dinotrek tu tmpat tuk dinosour2 bekumpul la....erk...?? ada ka??
sbnrnya tmpt tu crita sal dinosour la...
hmm..adik aku la yg kalut sgt nk p..
ari2 dok ajak aku wak depa pi dinotrek tu....
memndgkan aku free arini, so, aku pn wak la depa jln2....
lgipun dh lma gak la aku x wak depa p jln2...
g pn, poket pn gak penuh la jugak kan....
almklumla abah tersyg sudi menaja aku arini...hahahha....
so, bla p sna msuk lam tu mmg bes la jugak...
mcm2 ada lam tu....tp suma cita sal dinosour la...
dh nma pn dinotrek kan xkn cita sal monyet lak
hmm....lma jugak la dok lam tu...2 jam lbh la jugak...
tu pn si kenit2 tu xmo blk lgi....
memndangkn dh agk lewat kan, so, aku pksa jugak depa bali
k...wahahah....kejam tak????
pas kuar dri dinotrek tu, si kenit2 tu gaduh la
k lapar...
pas tu wak la depa mkn
kfc lak....
byk jugak la det aku abis arini sbb blnja si kenit2 tu...
wlaupun byk det dh abis, tp aku asa bes sgt sbb leh wak si kenit2 tu jln2...
mklumla dh lma x wak depa p jln2.....
so, spa2 yg lum p lgi dinotrek tu, pegi la..
mmg x rugi la..mcm2 info yg dpt
....ni la adik2 kesygn aku yg mnja2....


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: