budak2 blurr yg comel...

Tuesday, November 9, 2010

enchik satria neo







msti pelek kan tetba ja byk pic2 keta lam entri aku ari ni...
actually ni la keta idaman aku + adik laki aku...dia tiru aku
dh lma aku minat ngan satria ni....
tp mlgnya aku x mmpu nk beli lgi dow....
almaklumla...skang pn idup ngan det ptptn n wang ihsan dri PA.MA ja..huhuhu....
keta yg aku dok drive slama ni pn cilok abah aku punya ja....
tp..ni la keta terget aku bla aku dh start keja nati.....
mak aku ckp xyah la beli keta tu....
kecik ja..g pn da 2 pntu ja..sush ktanya....
ktanya lgi t bla kawen da ank lgi sush lau nek keta cmtu...
dgn yakinnya aku jwb...ala ilek la...t kawen bli la keta len..ceh..mcm la keja besar sgt nk bli keta byk2

aku pn xtau npa aku gila babas suka keta ni...
tp tu la impian n cita2 aku dri dlu lgi....
pa2 pn tggu la kau enchik satria neo...
nati aku akn p minang kau jdi husband aku eh....hhahaha....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: