budak2 blurr yg comel...

Friday, November 12, 2010

entri ketidakmengantukan + kebosanan..

12/11/2010
2.41am....

still tak ley tido.......puas dah pusing p pusing mai....sat bqalih sni sat bqalih sna..tp ttp xleh tidoq...adoiii...apakehei nih??? mata ni dah ngantok thap icu dh...tp hotak ni dok pikiaq pa tah....tetiba ja dok pikiaq bukan2....dah la time ni ngah ujan..lau tidoq ni mmg sedap ahhh......bungkuih2 lak ngan slimut smbil peluk enchik abg teddy tersayang n terchenta....fuh mmg best ah....tp mlgnya aku xdpt nk nikmati kesedapan tido smbil peluk2 enchik abg teddy tu....mata ni sbnaqnya dah ngantok...tp tgk rumate n membe dia dok stadi asa tak sedap ati lak....aku dah la mmg daqi dlu lgi x kamcing ngan SEJARAH nih...tp tak tau la napa major aku jdi sjarah jugak...adoii...pening cek pikiaq.....igt nk stadi la jugak sbb dah alang2 xley tidoq nih....tp...hampeh.....elok2 pegang ja nota2 tu mula la mulut ni nk nganga luaih2....ni setan gendut punya keja la...suka sgt goda aku.....tau la aku ni cun....ish.....geqam toi la....nk tidoq otak dok mlewaq p kot len lak... bosan + boring tak tau nk wat pa dah ni......adoiii.....encik setan gendut..tolong pegi maen jauh2 boley....????

entri ni versi utara ok....lau tak pham buka kamus...!!!

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: