budak2 blurr yg comel...

Tuesday, November 30, 2010

kembali ke usm...

holaaa suma....sok aku dah kena gerak balik ke usm....kau tak cuti sem ka?? dok nyemak pa kat usm tuh?? orang lain suma cuti la dowh....sebenarnya aku balik bukan tuk menyemak n disemakkan pala otak nih...aku kena balik sana bersebab la.....1-6 disember ni ada pesta kebudayaan kat usm..so, aku ni salah seorang yang terlibat untuk menjayakan la acara tu...berjaya kah?? insyaallah...harap2nya berjaya dengan cemerlang gemilang dan terbilang...cewaaahhh....
semangat lak tengah2 malam nih..hahaaha....besa la kan...bila suma orang dah sampai paris tapi aku takleh nak pegi lagi so jadi macam ni la..mula la hotakku nak mencarut mengarut....ok2...cukup....dah suma p tido...sok jangan tak bangun solat lak....nite..daaaa....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: