budak2 blurr yg comel...

Saturday, November 6, 2010

saya dah bosan...!!

ya saya dah bosan dgn soalan2 mereka...
asyk2 soalan yg sama...
'bla nk cri pgganti???'
'bla nak tnjuk pawe???'
spa suh jual mahal sgt???
yes..i'm very2 tired with that question...
really2 tired...ples stop asking dat foolish question...
korg suma xthu n x phm apa yg saya rasa..
ya..korg mmg x paham....
sya benci dgn ayat yg sama dri semua lelaki...
"awk kna phm saya"...sya benci ayat ni...
yes..really2 hate it....
asyk2 saya yg kna phm seorg lelaki..tp..
mereka x prnh nk phm sya...
sya dh terlalu byk phm seorang L.E.L.A.K.I.....
smpai akhirnya sya sdri yg kecewa...
so...cukup...sya dh xnk phm mna2 lelaki lgi...
biar sya sndiri....sya lbh bhgia idup begini...
membe2 tya npa x tima ja slh sorg...??
jwpnnya sng ja...sumanya x menepati citarsa sya...
so....asanya jwpn tu dh ckp kan???
jgn tya byk2 lgi okey....
ples stop it.....


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: