budak2 blurr yg comel...

Tuesday, December 28, 2010

1st class in new sem

arini aku mulakan kelas di sem baru dengan penuh azam baru...banyak azam yang aku dah sematkan lam ati, jiwa, minda dan fikiran aku....(cian, suma azam aku dah culik..kakakkaka)...tadi masa 1st masuk kelas dr. affendy tu, macam macam persoalan menempek nempek lam hotak aku nih....banyak sesangat..asanya lau aku pegi tanya lecture pun, mau kena hempuk jugak la..


tapi, semua persoalan persoalan tu takda kaitan langsung dengan subjek lam kelas tadi..memang kompom kompom la lau p tanya dr. affendy, aku bakal kena hempuk..wahahahah....sebenarnya sebelum masuk kelas lagi hotak aku ni dok pikir macam macam....tapi...bila dah masuk n ada lam tu, semua persoalan persoalan aku tu terjawab dengan sendiri...


tapi, malangnya dengan terjawab semua persoalan persoalan tu, secara automatiknya aku tahu dan sedar doa doa aku belum dimakbulkan...takpa...aku tahu DIA sentiasa dengar doa doa aku tu..mungkin belum masanya lagi doa doa tu dimakbulkan...mungkin DIA sengaja nak menguji kesabaran aku sebagai hamba..atau mungkin jugak DIA akan beri sesuatu yang lebih baik untuk aku...mudah mudahan la...


aku selalu tak dapat apa yang aku inginkan, tapi aku sentiasa mendapat apa yang aku sangat sangat perlukan...


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

hans said...

aku minggu depan
haih malas betul nak balik

P/S : Laksa Sarawak Versi Alor Setar Memang Sedap

tahlerr said...

tawu xpa..mals sgguh nak balik...asal la usm ni buka sem awal sgt...huhhh..mood cuti2 lagi nih...