budak2 blurr yg comel...

Wednesday, December 29, 2010

aduh, air tadak nih......

arini 28hb @ 29hb????
29hb kan??? aku silap tarikh ka PBA yang silap tarikh???
aku tak silap tarikh kan???
penat aku dok belek kalender banyak2 kali...
sumanya gara2 air tadak...

28hb katanya seluruh pulau pinang tadak air....suma pakat2 la simpan air banyak2..aku yang dah balik hostel ni pun, dah sediakan air sebelum kering...erkk.....peribahasa baru ker??? sampai2 ja kat hostel ari ahad ritu, beria2 ja aku ajak driver adik aku pegi tesco beli air..2 botol besar kot aku beli...wakakaka..persediaan awal la sebab aku memang dah jadi tabiat tiap2 pagi kena buang air...lau tak, alamatnya seharian la aku akan sakit perut...lau nak tau tu la rahsia ke'slim'an aku slama ni...adeh, bocor rahsia den...

pagi kemarin, dengan semangat pawer ranger pink, aku bangun awal2 pagi pegi mandi..takut air tadak punya pasal... sejuk giler kowt..dah la dok bangunan tinggi2 nih...gayat.....lam brita gtau start kul 7 dah tadak air...tapi sampai ke malam still ada air jugak kat desa aku nih....pelik jugak....berdaulat kot desa aku ni...kah333....

so, semalam aku dengan hepi n bahagianya tak lalui saat2 getir tuk melahirkan...cittt.. tipu....saat2 tadak air la...ingat dah setel la masalah problem air tu memandangkan arini dah masuk 29hb...rupa2nya............................................

arini seharian air tadak....huhhh...geram giler...masa aku nak pegi klas awal2 pagi tadi pun air dah slow...elok2 aku abis klas, mmg dah tadak air la...geram tol....ingat aku dah silap tarikh...sampai nak mengong aku belek kalender, memang sah2 la arini 29hb...huhhh..geram..seb bek saki baki maki air ada lagik..lau takkkkkkkkkkkkk......lu pikir la sdri.....

so, pengajarnnya pas ni lau diumumkan tadak air tu, simpan siap2 bekalan tuk stahun..lau tak pun, pegi korek telaga siap2...ok...!!!

adoi..penat aku potpetpotpet...skrang ni nak p wat spotcek air da ka tadak lagi..ok daaaaaaaa...
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: