budak2 blurr yg comel...

Thursday, December 30, 2010

gudbye 2010

arini dah 30 disember..esok 31 disember..lusa 1 januari..yeyyy..dah masuk tahun baru....say gud bye to 2010 n say welcome to 2011...slamat tinggal tahun 2010...selamat tinggal semua kenangan kenangan pahit....selamat tinggal kisah duka...selamat tinggal episod air mata...selamat tinggal semua...selamat tinggal...smoga kita takkan berjumpa lagi wahai episod duka....pergi kau jauh dari hati, minda, jiwa, raga, zahir, batin aku...pergi main jauh jauh semua kenangan.....

banyak perkara yang dah berlaku sepanjang tahun 2010 ni...terlalu banyak...sampai bertreler2, bergerabak2, bergelen2...tak tertanggung semua...tahun 2010 ley aku isytiharkan sebagai tahun episod sedih, taching2 dan episod air mata bagi diri aku...mungkin bagi sesetengah orang 2010 merupakan tahun bahagia dan banyak kenangan manis...mana tak bahagia...tarikh kawen punya special..101010, 20102010...ha kan special tarikh tu...asal korang bahagia sudah....

permulaan tahun 2010
  • mula sem 2 di usm....
  • dapat hadiah "madu" sebelum kawen....sedap woo madu tu....korang ada ka???
  • dapat banyak luka lam hati, jantung, limpa, usus...bukan senang tau nak kumpul luka2 cam aku dapt nih...
  • dapat kumpul air mata bergelen-gelen, berdozen dozen...lau da pertandingan ratu air mata, mungkin aku ley dapat juara....man taknya..tiap2 ari mesti ja da perkara2 yang watkan aku nangis...dan..semuanya berkaitan dengan dia dan perempuan itu....hanya dia yang berjaya buatkan aku dapat kumpul air mata banyak2...bukan senang tau pompuan hati batu (gelaran membe2 aku bagi) cam aku nih nak kumpul air mata banyak2...so, a special big clap for him....
pertengahan tahun 2010
  • cuti sem...mulanya sangat2 hepi..sebab?? 10 hari di negeri K...lama tuh....ada apa dengan negeri K?? ada la...memang masa tu aku asa aku la orang paling paling dan paling bahagia skali lam dunia nih....tapi...bahagia tu sat jela...tarikh 14/6/2010....pengakhiran sebuah perhubungan...hubungan dengan sapa??? dengan dia...
  • mula saat tu la bertambah tambah tambah lagi koleksi air mata aku....yes..sangat sangat dan sangat beri kesan kat diri aku....
  • masa tu hidup jadi lintang pukang...ari2 keja kumpul koleksi air mata yang sememangnya dah bergelen gelen....banjir bilik aku sampai rumate pun larik sebab takut lemas....huhuhu...
  • memang sangat2 susah bila masuk sem baru sebab aku dan dia 1 kelas...so, ari2 akan nampak muka dia...memang tak tahan woiii....sakit weh....asa cam tak mau p kelas pun da masa tu...
pengakhiran tahun 2010
  • berharap moga2 takkan nampak bayangan atau kelibat dia lagi di depan mata....
  • berdoa moga2 takkan sama kelas lagi di sem baru...tapi...mimpi jela...still 1 kelas lagik...1st klas pun da nmpak muka dia..hmmm....maknanya doa2 aku tak dimakbulkan @ memang ada hikmah disebalik semua nih..mungkin doa aku yang len dimakbulkan..hanya DIA yang tau....

banyak yang dah jadi sepanjang tahun 2010 nih...walau cmna pun, tahun 2010 banyak mengajar aku..
  • aku menjadi seorang yang sangat sangat dan sangat penyabar dan pemaaf sampai ada orang pijak pala....
  • aku kenal apa itu setia, kaseh sayang, cinta, jujur yang sebenarnya...
  • aku kenal apa itu pengorbanan...
  • aku tahu dan rasa betapa sakitnya suatu perpisahan...
  • aku belajar jadi orang yang sangat2 kuat dan tabah....
  • aku mula jadi orang yang berhati lembut...sikit2 nak nangis..huhh...cengeng tol...
harapan aku moga tahun 2011 ni akan :
  • beri aku kebahagiaan dan kegembiraan lam hidup...
  • moga aku jumpa seseorang yang betul2 jujur dan ikhlas sayang dan terima diri aku seadanya...
  • hidup aku lebih baik dari tahun 2010...
  • takkan da lagi episod luka lam kamus hidup aku....
  • aku akan lebih fokus lam stadi...
  • jadikan aku lebih matang dalam membuat keputusan...
moga kebahagiaan dan kegembiraan akan sentiasa menghiasi hidup aku sepanjang tahun 2011 nih...amiiinn...


"aku mencari kekuatan dalam kelemahan
aku temui kejayaan dalam keberanian"

terima kasih 2010 yang menemukan aku dengan kekuatan
insyaallah, satu hari aku pasti berjaya temui kejayaan..


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: