budak2 blurr yg comel...

Monday, December 27, 2010

NEW..NEW..n NEW...

taun baru, azam baru, sem baru, kawan-kawan baru, pawe baru (ni tipu), semua baru..bulan disember pun dah nak abis...tahun 2010 pun dah nak habis...macam-macam kenangan ada sepanjang tahun nih...ada kenangan manis n banyak jugak la kenangan pahit dok menempel-nempel lam hidup aku sepanjang taun nih...masuk taun baru, umo aku dah meningkat..dah masuk 22 taun..lau orang dulu-dulu dah kawen n ada anak pun...sebab umo makin meningkat, aku kena berubah..kena jadi lebih matang... takleh wat perangai macam budak-budak dah...budak-budak ker??? mulai taun baru ni, aku kena tetapkan lyfe aku...kena ada tujuan hidup....ya..sepanjang umo aku 21 taun nih, aku still takda matlamat lagi...lyfe aku hanya untuk men2 ja...semua yang aku wat macam orang takda matlamat..so, aku mesti kena ubah..kena jadi mizah yang matang n ada matlamat n tujuan...


masuk sem baru lak, aku kena fokus fokus n fokus dengan stadi...jangan men-men dah...kena rajin pegi kelas, rajin stadi, suma rajin.....sem ni kena jadi lebih lebih n lebih baek dari sem-sem lepas...bukan masa tuk honeymoon, honeystar dan seangkatan dengannya dah....ok mizah...ingat okes....kurangkan shoping moping, hang out, n semua perkara perkara yang takda faedah tu ok....u can do it...buktikan pada mereka mereka yang hang bukan lemah..n hang boleh teruskan hidup n berjaya walaupun tanpa dia..ok mizah..ingat tu...jangan azam n semangat awal awal ni ja...kekalkan sampai habis ok..!!!

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: