budak2 blurr yg comel...

Friday, December 31, 2010

sedih kan bila abah cakap jangan balik rumah.....

mood ngah sedey2 nih.....tadi abah aku kol....pastu jadi la dialog macam kat bawah nih...

abah : kak, balik tak minggu ni???

aku : sok pagi kot kak nak balik....

abah : takpa la lau camtu..mak kata nak p pesta malam nih..kak p jumpa mak kat pesta...

aku : mak nak p ngan sapa?? abah ka??

abah : takla..mak dengan mira n adik2 ja...

aku : nak p kul bopa?? lau lambat2 takut jalan jem la....semalam pun jalan jem teruk kat jambatan...

abah : btul gak kan...sok tahun baru..lau camtu takyah p la...keta banyak...kak pun takyah balik la esok...

aku : :(



sedih kan??? huhuhu...tapi takpa la...abah aku risau la tu anak kesayangan dia nih balik nek moto sorang2 n keta lak banyak...minggu depan pa2 jadi pun aku akan balik jugak....rindu bantal busuk kat umah...wakakakka....
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

♥yaya budak suka embun♥ said...

ciskek btoi
aku ingt pasai pa la tadi
hahahaha

tahlerr said...

hahahahha....sedih kan????