budak2 blurr yg comel...

Monday, January 10, 2011

after 3 days

assalamualaikum n hye semua.....
sori yer dah 3 ari aku tak hapdate belog ngade2 nih...
mana kau pegi hah????
aku balik umah la 3 ari..pagi ni baru ja balik u....
besa la bila balik ja umah mesti virus2 kemalasan tu datang menggedik2 ja bertempek kat aku...
sebab tu la langsung tak on9 bila balik umah...
actually 3 ari kat umah takda pa2 yg menarik sangat pun yang jadi...
semua macam besa ja...almaklumla takda sapa kat umah...
g pun membe2 suma dah start sem....
so, bila balik pun just duduk kat umah jela kan...
tadi mula2 masa on9 ni..
macam besa la benda first yang akan aku buka of kos la fesbuk...
fuh..banyak gilere notification + friend request + mesej..aduh..tak terbaca semua...
lam banyak2 notiication tu aku klik la kat satu notification nih...
membe aku punya picture tapi tag katku...
ingat dia tag gambr pa la kan...
tengok2...gambar nih yang dia tag....
ada ka ptut dia wat brita camnih..hahahha..gila beng-ong la itu orang...
pastu la berduyun2 la yg mengkomen2 kat pic tu...
aduhai....aku jadi bahan la plak....jahat kan diorang tu....
slalu aku jadikan diorang bahan..skang ni diorang balas dendam lak....
huhuhu,...nasib badan la kan x on9 3 ari..
hahahah..padan muka....
................................................................

btw...semalam tengok AJL25 (sbb tu malas balik u lagi)...suka sangat2 dengan persembahan faizal tahir....i memang minat dia yer...dua2 lagu dia memang best tpi lagu hanyut tu yg pling aku suka sebab da kaitan ngan aku jugak....

rasanya ramai yang tengok kan AJL tu....walaupun korang dah tau apa keputusan dia..tapi aku tetap nak tulis jugak...

  • persembahan terbaik : faizal tahir (hanyut)
  • vokal terbaik : hafiz (noktah cinta)
  • tempat ke-3 : hafiz (noktah cinta)
  • naib juara : black ft M.U.H (drama king)
  • juara : ana rafali (tolong ingatkan aku)
semua persembahan finalist semalam memang best n gempak lah....suka i...
congrate tuk semua finalist...
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: