budak2 blurr yg comel...

Wednesday, January 5, 2011

beli banyak2 nak baca ka nanti????

petang kemarin kuar merempit dengan makcik sebelah katil tu lagi...

ari2 kau kuar ngan dia, tak boring ka????

nak wat camna...nak kuar dengan pawe pun, pawe tadak...ada pawe pun dah kena culik + kebas...wawawawaw....

so, ada makcik jiran sebelah katil pun kira cukup bagus la kan dari kena kuar sorang2...

lau kuar ngan makcik sebelah katil tu ja mesti shoping, shoping dan shoping...

besa la kan..pantang ada duet ja mesti nak shoping ja....

abis duet tu kau dok diam2 lam bilik jangan kuar..hhahaha...

kemarin bukan shoping baju @ kasut @ beg @ perfume @ tudung @ apa2 jela...

tapi kitorang shoping benda nih....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ni aku punya yer..makcik jiran sebelah tak termasuk..dia gerabak laen...total semua rm200++

ayark..ada buku kesihatan mental....

kau sakit mental ka cik blurr oii???

bukan aku yer yang sakit mental...orang lain yang sakit..aku nak belajar mengenal orang2 sakit mental ja...

lam banyak2 buku yang ada nih..aku rasa buku2 kat bawah ni ja kot yang akan dikhatam 4,5 kali..wahahaha....
buku bila ada rindu da abis baca pun..ngeee...

agak2 aku akan mampu khatam tak buku2 yang laen tu?????

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments: