budak2 blurr yg comel...

Tuesday, January 4, 2011

boley tak awak jadi kakak angkat saya...????

adoi makkk.....tekezut den dengan permintaan nih...berat mata memandang, berat lagi bahu memikul..gila kau...aku mana la mampu nak angkat kau...aku nih dah la selim melim camni..nak pulak suh angkat kau....oh tidaakkkk....abis patah2 tulang besi urat dawai aku nih...nehi, nehi, nehi...

maaf yer adik eh...zaman angkat mengangkat nih dah berakhir lolll...akak ni pun dah dekat sedozen adik yang tak termampu nak angkat... pegi jela cari kakak angkat lain yer adik eh...

bukan nak sombong yer..tapi malas la nak wat koleksi adik angkat bebanyak...yang da sorang tu pun tak terangkat...ni nak tambah lak koleksi lain...oh tidaaakkkk......

cari la orang lain yup untuk jadi kakak awak tu....try la tanya kajol ka, preity zinta ka, sesapa ka...mungkin da orang yang sudi....mana tahu kan...untung2 dapat jadi adik angkat artis gitu...femes tu...

mahap bebanyak ok....
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

3 comments:

NorAida Radzi said...

tengs..
ade masa lepak2 la sama sy pnyer belog k :)
sy akan lakukan perkara yg sama jgk.

♥yaya budak suka embun♥ said...

angkat aku larat x
hehehe

tahlerr said...

buk : lau hg lagi lagi lagi aku tak larat...wahahahaha..