budak2 blurr yg comel...

Wednesday, January 19, 2011

hadiah dari thailand

assalamualaikum semua...
aku ni tengah tunggu makcik jiran sebelah katil siap2..baru nak kuar pegi makan..sapa nak ikut?? jom....sambil2 tunggu tu kan nak berstori2 la sikit...
siang tadi aku dapat hadiah dari thailand....suka2..hehhehe...
sapa la yang baik hati bagi kat aku tu kan??
hehhehe..ada la....namanya biarlah rahsia...tadi masa lam kelas baru sempat aku sembang2 ngan dia tuk sem nih....tengah syok2 sembang tu dia amik la beg dia..ingat nak wat pa..tetiba dia bagi kat aku something....
mula2 terkejut la jugak..tapi dia cakap dia memang nak bagi kat aku..katanya dia pegi thailand cuti sem ritu....
sori la aku tak amik pic dia lak...kamera tinggal kat umah pastu fon aku cap ayam je..so, xde la gambar..heheh....
btw thankz a lot ya kamoo sebab ingatkan saya..hehehe...
ok semua..mau sambung tengok citer..bye...


notatakberkaitan:ditaip jam 8.00mlm dan disambung + dipublish jam 11.46mlm...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: