budak2 blurr yg comel...

Wednesday, January 5, 2011

main rahsia2 dengan izwan...

ngan dok menggedik lam fesbuk pastu terbaca status sorang membe nih...

status dia lebih kurang camni la...
INBOX me any number between 1 and 5000 and I'll make my status your number and what I think about you. Fun thing is, only you and me know what your number is. Post this as your status. :)
so, aku pun sesaja la nak tengok wan nak cakap apa sal aku..

aku pilih no 1902..why 1902??? sebab tu besday aku la....

korang tahu tak apa dia tulis????

dia tulis macam nih..
1902: yg ni plg meleps.... kta knal masa p KL sama2.... banyak knangan kta bersama.... yg plg best kenangan masa kelas LKM... mmg meletops lah... satu bnda yg unik tntg kamu adelah nama kamu pada facebook...
lau tak caya sila tengok sendiri yer...
klik pada gambar

tahu napa dia cakap nama fesbuk aku unik??? lau nama sekarang memang tak unik....

lau nak tahu nama aku masa mula2 wat fesbuk tu sila tanya aku sendiri yer...

to izwan : thankz a lot...
sayang kamooooo ketat2 lah....
ngeeee....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: