budak2 blurr yg comel...

Monday, January 17, 2011

potong stimboat betul la...

hye semua..dah makan tengah hari lum???
lau tak makan lagi jom ar aku belanja..tapi guna duet sendiri la yer..kuikuikui....
aku ada satu cerita nih....
memang potong stimboat betul la tadi...
oppsss...ni bukan entry lucah ok...
ditegaskan sekali lagi ini bukan entry lucah...haahah..
ok sambung cerita...
tadi habis je kelas (aku tak pernah ponteng lagi sem nih..cayalah) aku n membe plan la nak pegi makan kat kafe kat desan IK...IK is stand for indah kembara yer...
so, habis je kelas (kelas habis awal arini.sapa yg ponteng tu taktau la) aku cepat2 pecut keretakuda moto aku pegi kafe tu...
sekali tengok punya la ramai orang...tapi aku tetap nak makan gak kat situ...
so, aku pun pegi la beratur (baik kan) nak beli nasi...
punya la semangat aku pegi..las2 nasi n lauk habis...
kuciwa den...dah la perut aku masa tu tengah nyanyi lagu ana rafalli....
las2 trus aku ajak membe aku tu makan kat tempat lain..frust tol la...huhuhu....
kempunan aku nak makan kat kafe tu hari ni...

notatakberkaitan:tadi aku makan sambal ikan keli kat kafe lain..memang marbeles la sampai menjilat jari.....
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: