budak2 blurr yg comel...

Thursday, January 27, 2011

seronok tengok telatah gadis ular tadi...

hye semua...pa habaq?? ok ka ko?? harap2 ok la yer... malam ni baru sempat aku nak tulis entry..lau tak rasa malas ja nak tulis..takda mood la...so sila2kanlah baca yer...

tadi aku ngan makcik jiran sebelah katil pegi la jenjalan itik kat tempatdatingdulu queensbay...besa la kan..bebudak usm nih memang selalu lepaking kat situ..tempat dia sangat boleh tenangkan jiwa...dating pun bes jugak...so, sila ajak kekasih hati pergi sana cepat...ok stop mengarut...

masa da kat sana tasi tu ada la sorang bro nih pegang ular dia sambil jenjalan kat situ..lau sesapa nak amik gambar ngan ular tu pun boleh...pastu tadi ada la 2 orang minah nih..dari cara cakap bunyinya macam budak klantan..tapi entahla...mula2 tengok excited dia nak amik gambar dengan ular tu..tapi lawaknya tiap2 kali bro tu nak letak ular tu atas bahu dia mesti dia terjerit2...hahah..adegan tu berlangsung ada la kot lam 15 minit..hhaah...yela kot..aku hentam je nih...

penat aku gelak tengok gelagat dia tadi...orang2 kat queensbay tu pun asyik2 dok tengok dia..kapel2 kat situ pun tak jadi nak dating2 manja sebab asyik tengok telatah dia..hhaha...sampai berair mata aku gelak tadi...yang makcik jiran sebelah katil tu pun tumpang 2kakitangan gelak sama..punya la kuat dia gelak...hahaha...

pas aksi jerit menjerit tu last2 berjaya gak dia ambik gambar dengan ular tu...memang salute ah dia berjaya atasi rasa takut tu...lau aku....entah boleh ka tak..ngeee...sebelum lepaking sempat posing lagi...
dengan makcik jiran sebelah katil

notatakberkaitan : aku fobia dengan ular sebab dulu masa zaman sekolah kaki aku pernah kena belit dengan ular..nasib baik ular tu tak sempat patuk lagi aku dah menggelupur dan ular tu terpelanting..lau tak....entah la pa yang jadi..woooo...serik dengan ular....geli....
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

3 comments:

Khamiza-Khalisha said...

ular belit nak ngorat dirimu la tu..sila bagi respon sket...ehehheh

♥yaya budak suka embun♥ said...

weh..kat mana?
haha
nk p gak

p/s : lawo ang pkai lagu tu. nampak la tembam skit..muahahha :D

cikblurr said...

buk : kat queensbay la...ehehe..ya ek?? aku mmg tmbam kit dh la nih..ngeee...