budak2 blurr yg comel...

Sunday, January 16, 2011

tukar lagi..

hye semua.....
nampak tak apa yang baru???
tak nampak????
sila pandang atas sekarang..!!
I baru tukar header la....
header I buruk + huduh kan???

sebelum

selepas

I wat tadi pun sesaja ja tengah boring...
dah la I duduk sorang2 nih....
makcik jiran sebelah katil tak datang lagi...
I ada la kol dia tadi..katanya pinggang dia tergeliat lak..
camna la agaknya bila pinggang tergeliat ek???
I pun baru ja first time dengar..hehehe...
pa2 pun jom doakan moga2 jiran sebelah katil I tu cepat sembuh...
lau tak alamatnya I kena duduk sorang2 lagi la...tidaaaaaakkkk!!!
ok la..I nak pegi jenjalan itik jap..3 ari tak bw...
lagipun I memang tengah boring tahap dewa nih...
dah la duk sorang2..hhuhhuu..ada tak sesapa nak teman I???

notatakberkaitan:tadi I pegi shoping sorang2 tetiba cashier tu cakap takde beg plastik plak...setahu I ari isnin, selasa n rabu je takda..tapi skrang tiap2 hari dah takda beg plastik...nampak sangat I dah lama tak pergi shoping kan?? dah la I tak wak beg..penat mengusung barang tadi..pengajarannya laen kali lau kuar mana2 kena wak beg siap2..huhu...

notatakberkaitan2:I tengah pikir nak wat something la tuk follower2 I nih sebab besday I pun dah nak sampai..agak2 apa la ek yang best tuk I wat..ada idea tak???

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

3 comments:

Miss dorayAki said...

buat GA. hehe

Muhd Fadil said...

huu..saye masih tak buat² header sendiri.hiihii

tahlerr said...

miss dorayaki
hmm...gud idea..thankz...

muhd fadil
hehehe..xpe..ada masa t buat le...