budak2 blurr yg comel...

Tuesday, February 8, 2011

bakpo bodoh sangat???

assalamualaikum h hye semua...
baca tajuk macam agak kurang asam jawa dalam botol kicap ja kan...
tapi jangan silap yer..
ni bukan entry nak marah2 atau maki2 sesapa...
aku tulis entry nih sebab tetiba masa tido semalam aku termimpi pasal ayat kat atas tu...
ayat terakhir yang dia cakap kat aku before clash...

bakpo bodoh sangat??

bodohnya saya sebab mengenali awak...
bodohnya saya sebab berkawan dengan awak...
bodohnya saya sebab biarkan awak mencuri hati ini...
bodohnya saya sebab menyayangi awak sepenuh hati...
bodohnya saya sebab mencintai awak setulusnya...
bodohnya saya sebab masih tak mampu melupakan awak...
bodohnya saya sebab masih menyayangi awak...
bodohnya saya sebab masih mencintai awak...
bodohnya saya sebab masih setia menantikan awak...
memang saya bodoh kan???

tapi saya tetap bangga dengan kebodohan saya itu sebab saya tahu hati saya...
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

MiMie AddNin said...

yes..
org je yg tak tahu hargai kebodohan itu..
be strong owez ok!!

cikblurr said...

mimie addnin : huhuhu..thankz..