budak2 blurr yg comel...

Friday, February 18, 2011

new looks..

assalamualaikum n hye semua...
sihat tak?? harap2 sihat la semua yer...

blog aku ni baru lepas dimekap dan direnovate..
dalam usia yang akan menginjak ke angka 22 tahun esok, so aku rasa aku nak ubahsuai blog aku ni..

warna putih jadi pilihan aku sekarang ni...

putih warna suci, bersih..

so, aku dalam usia yang akan jangkau 22 tahun nih, aku nak bersihkan hati, nak jadi makin matang..

no background, no post background yg serabut2..just white in colour yg bermaksud takmau serabutkan otak dengan segala macam masalah...biar sesuci dan sebersih warna putih...
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

fRaMe+LenSeS said...

alhamdulillah.. mudah2an.. kamu dapat hari yang baik.. kamu dapat gapai niat kamu tu.. btw, nak ucap awai2 selamat hari lahir kat kamu. ;))

mizah salleh said...

frame+lenses :

thankz...amin..