budak2 blurr yg comel...

Tuesday, March 1, 2011

ada tak yang kena saman???

assalamualaikum n hye semua...

sekarang ni semua orang sibuk je cerita sana sini pasal saman kan...
semalam pun ada sorang membe aku pergi bayar saman...
setakat nih aku tak pernah lagi kena saman face to face dengan incik polis ataupun JPJ...
selalunya kalau kena tahan pun, last2 kena lepas camtu ja...
setakat bapak2 polisi tu tahan pastu tanya sikit2 dan pastu minta no fon, last2 terlepas la...owh.macam tu ka gamaknya polis2 ni ek???
sebelum aku ada lesen dulu2 kan, ramai la yang dok bercerita konon2nya la kalau polis buat roblock nih, selalu kalau perempuan dia lepas camtu je...nak2 plak kalau pompuan tu lawa...betul ker???
entah..aku pun tak tau la...mungkin korang semua pernah ada pengalaman sendiri?? jom kongsikan...
ok balik pada cerita saman tadi kan...
sebenarnya aku nak sangat cek saman nih..mana nak tau kan kot2 kena speed track ka...
harini saja dah 4, 5 kali aku buka laman web JPJ dan polis...konon2nya la nak cek saman online...
tapi...asal nak daftar ja hati nih dupdapdupdap semacam ja...
tetiba rasa nerbes macam nak ambik result SPM dulu2...
last2 sampai sekarang nih tak jadi2 jugak aku nak cek...
hmm...teruk kan aku nih...nerbes ja lebih...
biar jelakan sal saman tu....boleykan?? kih33...
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: