budak2 blurr yg comel...

Monday, March 7, 2011

contest kucing paling comel

assalamualaikum n hye semua...
lama kot tak join contest kan..
so tetiba arini mood nak join la satu contest nih...

tarikh akhir : 30 april 2011

ni la gambar kucing saya..nama dia ABU sebab dia kucing jantan...sangat2 manja dengan semua orang walaupun tak kenal....
yang ni masa abu kecik lagi
ni lak masa dah besar....abu ni pemalu sikit dengan kamera..hahahhaha...lagi satu, abu ni memang suka kalau orang bawak dia naik basikal atau moto...

last sekali aku nak tag sapa la ek..

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

7 comments:

apisv2 said...

timekasih sbb join contest nie;)
goodluck:D

cikblurr said...

welcome.. :)

wana_abdul said...

comey blu abu...i like

♥yaya budak suka embun♥ said...

aku mna da kucin
n takkan pnh ada kot..kehkeh

cikblurr said...

wana : tau xpa....gebu kot...sedap wat bntal peluk..

cikblurr said...

yaya : sbb xda la aku tag..nak suh bagi ada jugak..hahahah...

..Aku Sendiri.. said...

saya pun takde kucing gak! haha.

takpe2. saya nanti saya culik kucing orang. sat no. nak p searching jap. nanti cek buat contest nie. hehe