budak2 blurr yg comel...

Wednesday, October 19, 2011

alhamdulillah, semua dah selamat...

assalamualaikum n hye semua..

entry aku sebelum ni aku ada bagitau pasal abah aku kan...
tadi aku kol dia, then dia gtau dia dah boleh balik rumah,....
lega sangat2 bila dengar benda tu....
hari isnin ritu aku sempat balik melawat abah kat hospital....
terharu tengok orang tersayang terdampar atas katil....
dengan pakai baju hospital, tak sedarkan diri lepas dioperate..
sedih wooo....tapi sekarang ni rasa lega sangat2....
harap abah dapat berehat sepenuhnya la bila dapat mc yang lama tu....
ok la semua....
babai.....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

3 comments:

nub said...

semoga baik2 belaka =)

♥yaya budak suka embun♥ said...

kem salam kat abah

Anonymous said...

Alhamdulillah..happy sgt dengar khabar terbaru ayah awak..:)