budak2 blurr yg comel...

Thursday, October 27, 2011

mood berblog dah hilang..!!!

assalamualaikum n hye semua..

sori la kalau sapa2 rasa dah muak dan bosan baca blog aku ni......aku pun macam dah tak reti nak berblog ni....kalau dulu aku sibuk mencari follower, sibuk berentry, sibuk publishkan entry, sibuk cari pembaca, sibuk kumpul nuffnang, tapi sekarang ni aku dah takda perasaan nak buat semua tu...taktau kenapa semua tu dah hilang...mungkin sekarang sibuk menguruskan hidup yang semakin sibuk kot...bila masuk tahun akhir ni macam2 benda kena buat..kadang2 24 jam tu macam tak cukup ja....kehidupan kat kampus dah macam2 pe'el dah..tambah lagi kehidupan peribadi..arggghhhh...semua tu meletihkan fikiran dan badanku....penat terkejar2 kesana sini..penat memerah otak untuk siapkan assigmen, presentation, thesis...warrggghhh..letih....nasib ada mr teddy yang setia menjadi tempat untuk aku lepaskan stress..kesian dia...selalu kena marah...bila aku stress ja dia yang akan jadi mangsa....untungnya dia sangat2 penyabar..kalau orang lain, dah lama cabut gamaknya....huhuhu.....okla..nak sambung buat kerja pulak...nite semua ya....babai....

notatakberkaitan : sori mr teddy sebab marahkan awak tadi dan tak bagi awak baca blog ni....saya ikutkan perasaan sangat..sebenarnya saya hepi bila awak sudi baca blog saya ni...sekurang2nya walaupun kita jarang berjumpa, tapi awak still boleh tahu tentang perasaan saya bila awak baca blog ni....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

3 comments:

Anonymous said...

:)

nub said...

utamakan yg utama. nanti setel tu suma kompom mood blog datang balik. caya lah..

♥yaya budak suka embun♥ said...

untungla..haha