budak2 blurr yg comel...

Sunday, October 23, 2011

ok fine!! aku tak suka bola!!!

assalamualaikum n hye semua...

sebelum apa2 minta maaf banyak2 la kat peminat2 bola sekalian...
sebab bola hancur impian aku nak tengok tv malam ni...
sebab bola sakit tekak aku bertengkar dengan adik aku...
sebab bola membazir ja air mata aku...
sebab bola sakit hati aku...
sebab tu aku tak suka bola...
benci betul la....tak faham aku kenapa bola sebiji nak berebut2....
beli jela sorang satu pastu sepak puas2...kan bagus...
apala yang bestnya pasal bola nih???
orang pompuan tengok bola sebab pemain2 dia hensem2....
cittt..hensem ka?? takda maknanya bagi aku...
stress betul la bila dengar adik2 aku dok menjerit2 golllllllllllllllllllllll...
grrr,....rasa macam nak makan orang ja....
kalau la boleh kan....kan bagus....huhuhu..
ok la....babai....



notatakberkaitan : mr teddy, nanti rumah kita diharamkan tengok bola ok....sekian..



thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

3 comments:

♥yaya budak suka embun♥ said...

wooiii
aku tgk gak bola semalam. hahaha

nub said...

men yu sayor sayor. haha

Anonymous said...

amboi..kesian kat mr teddy tu siap haramkan..ish2...