budak2 blurr yg comel...

Tuesday, October 30, 2012

hantuk2 kapala...

assalamualaikum n hye semua...

awak, awak, boleh tak kembalikan diri awak yang dulu? saya rindu tau...rasa macam dengan orang asing...grrr...idiot kau mizah...dah salah diri sendiri..padan dengan muka hang...cari lagi pasai..sila lempang aku laju2 sekarang...biar sakit yang ada cepat pergi...sakit dikepala aku masih mampu bertahan tapi sakit kat dalam? memang kena operate hati la jawabnya...haiyoooo....cepat la mr teddy jadi doktor hati doktor cinta untuk saya...

notatakberkaitan : abaikan ayat2 kat atas tu..otak tengah mereng...kepala sakit macam nak pecah..sila hantukkan kepala aku kat dinding laju2...motifnya satu ja nak cakap benda ni...


pesananuntukmrteddy : wait for 300313...
psssttt2 mr teddy : 111213 okey...


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: