budak2 blurr yg comel...

Saturday, October 6, 2012

tsunami perasaan...

assalamualaikum n hye semua...

tuhan tolong lembutkan hati dia..
untuk terimaku seadanya...
kerna ku tak sanggup..
kerna ku tak mampu...
hidup tanpa dia... disisiku...

tahla..aku rasa macam sekarang ni makin kucar kacir semuanya...macam dah sampai ke pengakhiran dah...adakah ini satu petanda aku harus tamatkan semua ni atau aku masih perlu terus bertahan? makin lama rasa macam makin sukar nak betulkan keadaan dah..makin lama rasa macam makin susah nak bertahan...aku sendiri pun dah keliru...ingatkan lepas hari tu semuanya akan jadi semakin baik tapi harapan semua musnah macam tu ja..semuanya makin memburuk...bila cakap camni akan diputar macam tu...bila cakap camtu akan diputar camni...dah taktau camna nak cakap lagi...sekarang taktau sapa yang harus dipersalahkan...taktau camna nak perbaiki keadaan...mungkinkah aku patut mengundur diri dan membiarkan rasa hati ini pergi macam tu ja? seriouslyaku sangat2 keliru...

aku ni pandai bab2 bagi nasihat kat orang tapi bila mai bab diri sendiri semuanya lintang pukang, semuanya kelam kabut..apa nak jadi pun taktau...kata belajar psikologi...pandai bab2 nak psiko orang..tapi bila nak psiko diri sendir? memang tersangatlah hampeh...apa pun tak boleh...

......................................................................

letih interview aritu pun tak hilang lagi..sengal2 badan sakit2 kaki pun ada lagi...ni la akibatnya bila lama tak exercise..time interview sekali kena lari padang 2 round pastu kena merentas desa lagi baru padan muka aku...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

1 comment:

aDisH.sHidA said...

biasa la tu...leh dikatakan semua orang mcm tu bagi nasihat itu kat orang boleh..tp mai kat diri sendiri uwaaaaaaaaaaaaaa