budak2 blurr yg comel...

Monday, September 30, 2013

tekanan, tekanang, tekane......

assalamualaikum n hye semua..

kadang2 tekanan boleh buatkan orang hilang pedoman diri kan?
kadang2 teringat balik apa yang aku belajar masa dalam kelas psikologi dulu...
ya, memang betul, orang yang dalam keadaan tertekan sangat2 kadang2 boleh buatkan dia lakukan perkara yang bukan2...
ya, kadang2 aku pun rasa benda yang sama... akhir2 ni banyak sangat perkara yang jadi diluar kehendak aku...jadi tanpa aku sedar, jadi tanpa aku pinta dan jadi tanpa aku mahu...
mungkin segala yang jadi ni akan ada hikmah yang tersembunyi disebaliknya kan....
aku akui, aku perlukan seseorang yang boleh mendengar segala luahan hati aku, yang boleh memberi kata2 semangat dan boleh membantu aku memulihkan semangat aku... mybe i need to see pakar psikologi...or motivator...or sapa2 yang berkenaan seumpama dengannya la...memang aku sangat tertekan...tekanan dengan orang sekeliling..tekanan dengan macam2 keadaan..tak tahu apa yang perlu aku lakukan...pening, bingung...

kadang2 aku rasa macam nak buat sesuatu yang bukan2 pun ada...memang tu semua hasutan syaitan.....kadang2 berfikir, tamat riwayat tamatlah segala masalah...tapi semua tu salah...akan tambah lagi banyak masalah ada la....


malas nak luahkan banyak2 kat dalam ni...rasa makin tekanan...sorang ja yang aku harapkan boleh hilangkan tekanan aku sekarang...my htb..tapi....tu tak mungkin la kot...errmm...semua jadi atasa kekhilafan sendiri jugak...bye...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: