budak2 blurr yg comel...

Wednesday, November 13, 2013

10.11.13...aku milik dia...

assalamualaikum n hye semua....

hari ni baru sempat nak update blog...mood berhoneymadu pun tak habis lagi.........

first sekali aku nak ucap alhamdulillah banyak2..bersyukur sangat2 atas segala yang telah dipermudahkan.... tahun 2013 tahun yang bagi banyak makna dalam hidup aku... apa yang maknanya?? let check it up....

14.03.2013 - aku selamat menjadi tunangan dia...
05.06.2013 - aku dapat kerja baru yang lebih terjamin...
15.10.2013 - my new red baby born...ha tu mesti dah pikior bukan2 tu.. kereta la...
10.11.2013 - aku selamat menjadi isteri kepada dia...

last but not least

29.12.2013 - satu lagi hari penting dalam hidup aku....

and... 2.12.2013, 1st time will celebrate birthday encik suami....

see???

betapa banyaknya perkara yang jadi dalam tahun 2013 ni... bukan nak berbangga tapi aku rasa ini tahun terbaik sepanjang umur aku....

berbalik cerita 10.11.2013..... walaupun masa mula2 tu banyak sangat dugaan yang jadi...memang satu tahap aku rasa macam nak berputus asa ja..tapi demi cinta dan sayang yang mendalam ni aku gagahkan diri, kuatkan hati untuk bertahan dan akhirnya wujudla tarikh 10.11.2013 dalam diari hidup aku... mr teddy become my husband..yeayyy....

lepas dah bercuti hampir seminggu, arini dah kena start keja... en hubby dah start kerja semalam...sedih...rindu...TERPAKSA berjauhan lagi... cepatlah masa berjalan...tak sabar nak tunggu 2014 muncul...

hmm..cukup dulu takat sini...gambar2 akan diupload kemudian.....bye..

to mr hubby : thankz for all happiness u bring to me...pray for me ok...moga rumahtangga yang kita bina ni akan kekal sampai bila2...amin.... (sedih kena tinggal)


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

1 comment:

Zai Zamree said...

tahniah...selamat mjalani alam rumahtangga.Moga kalian berdua dilimpahi rahmat-Nya