budak2 blurr yg comel...

Thursday, December 5, 2013

#throwback 3

assalamualaikum n hye semua....

sambungan entry throwback 2...

no budak laki tu mesti tak simpan punya... masa time aku balik, on fon..masa tu dalam bas..ada mesej masuk + lagi voicemail dari no yang aku tak kenal...bila aku tengok macam banyak ja miskol tu aku pun beranikan diri la tanya sapa..takutnya ada hal penting ja...bila tanya ja orang disana mengaku sebagai pekerja taman burung..owh sangat kelakar ok.... bila tanya2 lagi akhirnya mengaku jugak dia...

so, mula2 tu aku just anggap dia sebagai abang ja memandangkan masa tu dia kan dah berpunya kannn.... dia ingat aku tak tau kisah dia kot...aku lagi terer la..hahah... tapi bila lama2 asa macam jatuh sayang plak...(ok gedik sikit tang ni) masa tu pun aku tengah single kan..so, kira tak salah la kan...

kalau ikutkan dia, masa aku final year tu jugak dia nak jumpa orang tua aku..tapi disebabkan aku tamaw fokus terganggu, aku holdkan dulu... sampaila aku habis belajar...dan..pertemuan dia dengan family aku masa hari konvo aku.. sedebuk teddy bear dia bagi kat aku.. memang bangga siot time tu..nampak aku sorang ja jalan usung teddy bear gedabak tu...

bila fikir aku dah start kerja, so, dia pun beranikan diri jumpa orang tua aku secara formal... dan lepas dua2 belah keluarga berjumpa, kami bertunang 14.3.2013. walaupun macam2 halangan, dugaan yang muncul dalam tempoh pertunangan kami, akhirnya 10.11.2013 sahlah dia jadi suami aku...

saat paling bahagia dalam diri setiap perempuan bila saat laki yang dia sayang dan cintai melafazkan "aku terima nikahnya"....masa tu hanya Allah ja yang tau perasaan ni... bahagia masa bercinta lain..bahagia masa bertunang pun lain dan sama jugak bahagia bila dah kawen lain...lagi indah...

bak kata mak long aku semalam... bila dah kawen still boleh manja2 ngan mak lagi tapi lagi indah bila bermanja dengan suami... serius... aku dah rasa tu tambah2 my hubby memang suka sangat manjakan aku..terasa diri sangat dihargai dan mengada2..hahah...

bahagianya bila dia selalu cakap "sayang ni mengada2 la sambil tarik2 hidung yang tak berapa nak mancung ni"...hahah.....

dahla..macam pelik plak asa bila senyum sorang2 depan komputer ni...bye...

notatakberkaitan : doakan moga hubungan yang dibina ni akan kekal sampai syurga..amin...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: