budak2 blurr yg comel...

Friday, August 7, 2015

she's now 6 month old..

assalamualaikum n hye semua..

firstly tolong jangan muak dan muntah sebab entry2 aku sekarang ni memang pasal little angle aku ja.. satu hari nanti bila dia besar akan aku tunjukkan pada dia apa yg terkandung dalam blog ni sebab setiap yang terjadi dari perkenalan aku dengan daddy dia semua ada dalam ni...aku nak dia tahu aku gembira dan bangga lahirkan dia..

hari ni arissa dah 6 bulan 6 hari.. alhamdulillah perkembangan dia memang cepat. masa dalam pantang lagi dia dh boleh pusing2 ngiring badan sendiri. umur 3 bulan dah pusing niarap walaupun niarap ikut mood.. 5 bulan lebih dah menyulur..sekarang makin2 aktif..mulut asyik potpetpotpet tak henti walaupun aku tak faham apa dia cakap.. dia memang anak yg sangat bijak. jumpa orang pun boleh tgur "hai".. yg paling best dia pandai bila suruh "give me 5".. haha.. selama 6 bulan lebih, aku bersyukur still dapt full bf dia.. walaupun dulu orang sekeliling suruh bg fm sbb badan dia nmpak kurus..tapi aku tetap berdegil..ya degil aku yg aku rasa sangat membantu perkembangan anak aku. 

sekarang ni arissa dah start makan.. dia memang suka makan tapi bila orang lain yg suapkan.. dengan mummy dia taknak makan..nak ngempeng ja.. first day aku buatkan puree kurma untuk dia.. bila aku suap dia luahkan balik tapi bila daddy dia yg suap, habis dia makan.. ngada sungguh main pilih2 orang.. btw, daddy dia yg super over excited bila anak dah boleh makan..seronok eh bila anak dah boleh makan..takda la meleleh air liur tengok mummy daddy makan kan...arini ari ke 6..tengah bereksperimen dengan puree carrot plak..harap dia ok la..

jom layan gambar2 dia bila dah 6 bulan nih..


raya time.. (masa ni tak masuk 6 bulan lagi)

macam gangster pun ada gak gayanya tu...

selamat hari raya dari we ollss..

arissa will be super excited when she with her daddy...

bila daddy yg siapkan anak..comel tak? hihihi..

ready dah nak makan..tapi yg penting kena baham mainan tu dulu...


bila daddy yg suapkan anak.. sama2 niarap sebab arissa takmau makan bila bgi duduk..gerrr..




thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: