budak2 blurr yg comel...

Saturday, September 11, 2010

ooo balik kampung, hati riang....

11/9/2010
1125pm
arini aku blk kg kat yan kedah...family mak aku...
letih mmg ar letih...tp sgt2 besh...
sbbnya??? ekspedisi kutip duet raya aku la..hahahahah......
tp yg plg2 bes dpt jmpa ngan family maklong aku la....
staun skali ja dpt jmpa ngan diorg...
tmbh2 ngan spupu aku yg ngah blajar kat obersea 2...
lg la sush nk jmpa dia..ni pn seb bek dia cuti 3 bln...
leh gak jmpa..lau x, xtau la bla lak ley jmpa...
keja aku arini, mkn, mkn n mkn....
huaaaaaaa...nati akn betmbh2 la berat bdn aku ni...
ha pas 2 ley ar tnjk kat abh....
aritu sibuk sgt komplen ckp aku mkn kurus....
huhu..xpa2...nati kak mkn byk2 biar gemuk k..
heheheh.....
aduh..perut lak dh mragam...
2 la spa suh mlntak byk2 sgt tdi...
ok la...pggilan alam dh pggil aku...bye33.....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: