budak2 blurr yg comel...

Saturday, September 11, 2010

raya.raya.raya

11/9/2010
1257am
letihnya aku ari ni...dari pgi smpai mlm lgsg x rest2 lg...huhuhu...
capek deh.....bgn awl2 pg, siap2kan adik2 aku..mekap2kan diorg 2....
letak kuih lam blg...buh ketupat, ptong kek...huhuhu....
siap2 pkai bju pn lmbt dh...org len suma dh siap aku ja yg x siap2 lg....
bizi kalah mak aku..hua33...
elok2 abes ja siap2, mekap2..fuh pnt belit2 tdung....
mai lak sedara2, spupu2, kupu2...aduh...bizi mlayan diorg lak...
pas diorg suma blk..ha bru la mula ekspedisi kutip duet raya aku...
ahhahaha...tua2 pn dpt det raya lg...beshhhhhh sgt33...
satu umah satu umah aku p jlajh kutip det raya..hahaha...
taun ni rmai gak la membe2 aku yg mai...
mmg penat giler mlayan....smpai mak n abah dh blk kg pn aku x ikut lg...
ha pas diorg blk bru la aku ley blk kg...seb bek dkt ja kat kedah..
lau x, alamtnya mmg aku dh x blk kg la..huhuhu...
apa2 pn, raya taun ni mmg meriah sgt3....
wlaupun mcm2 mslh yg tmbul..
wlaupun mcm2 bnda yg jdi kat aku...
wlaupun tnpa seorg yg aku syg tu...
tp mmg aku enjoy sgt3.....beshhhhhhhh3333....
pa2 pn..ni aku nk kgsi la kit kluarga bhgia aku time2 raya ni...


sblm ekispedisi kutip det raya, eksyen dpn cermin jap...

sapekah???

my hepi family..luv u all..muax333...

dgn family pak ngah aku...

my mum n dad with gadis2 melayu terakhir..hua33...

my mum n dad with JJP (jejaka2 perasan)..hahaha....


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: