budak2 blurr yg comel...

Friday, September 10, 2010

dam dam dum...

10/9/2010
125am
dam dam dum bunyi mercun.....
fuhhhh....penatnya ari ni.....huhuhu..mcm2 keja yg aku wat....
huhhh...dri mla bgn tido smpai la ke tgh2 mlm....
kemas umah, buat ketupat, buat kueh raya n mcm2 lgi la...
huhh..penat..penat..penat.....
abes wat kueh sibuk2 jak aku ni p men mercun..fuhh..bes giler....
lau ada musuh aku dpn mata mau aku blg ja kat pala dia..hahahaha..
jahat giler.....ehheeheh...
ala...xpa..staun skali ja...bkn slalu....
huhuhu...badan dh letih....tdi mkn ketupat berbijik2.....
sok pgi kompom jdi mengah punya...
pdan muka....ahhaha..spa suh mkn byk2 sgt....
tp xpa...sok akn mulala ekspedisi aku melahap ketupat febretku...
nyum33....ltih woo nk tggu ley mkn ketupat...
whai encik ketupat..tggu la kau....
ahahhahahaha...aknku balas dndam...hua333....
ketupat, rendang ayam...tgguuuuuuuuuuuuu.....
antara kegilaanku sepanjang bulan Ramadan n Syawal tiap2 taun....


ni plg3 bes.....


ni febret aku time2 raya...tiap2 umah aku p, bnda ni la aku bedal dulu...

samperit kegilaanku dari dulu smpai skrang...wajib ada tiap2 taun...
slalu x smpat nk raya, aku dh bedal smpai abes..hahah










thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: