budak2 blurr yg comel...

Monday, October 25, 2010

aku sudah berubah...?????

ada org ckp saya dah berubah sekarang...
betulkah saya dah berubah...??
rasanya saya tetap sama mcm dulu...
saya tetp diri saya yg dulu...
tak da apa pn yang berubah...

kalau anda ckp saya dh berubah....
fikirkan apa yg anda dh lakukan
sehingga sya berubah...

kalau anda cakap saya pendendam...
fkrkn apa yg anda dh lakukan
shgga sya brdndm kpda anda

lau anda ckp saya dh x mcm dulu...
fkirkn kenapa sya bertndk mcm tu...

klau anda ckp sya cpt naik angin skrang
fkrkn apa tndkn anda
yg buatkn saya naik angin...

sya x prnh berubh..
tp keadaan n penglamn hidup
yg kdgkala buatkn sya terpksa bertindak spt tu..
jgn slhkn saya bila sya dh berubah...
sbbnya perbuatan anda yg mengubah saya..!!
sekian...!!!!!!

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: