budak2 blurr yg comel...

Tuesday, October 26, 2010

SILA GELAKKAN SAYA...!!!!!

26/10/2010
4.23pm
perhatian...!!!
semua sila gelakkan saya sekarang....!!!
waahahahhahaha.....
tdi da tutorial psiko....
aku kna bentang....
aku pn p la klas dgn excitednya tuk bntang....
msa tyme nk bntang tu, bru aku tau aku slp wat slide...
wahahahahah...
aku spatutnya group 16 tp...
dgn kompiden n tanpa rasa bersalah....
diulang skali lgi yer...
TANPA RASA BERSALAH....!!!
aku p wat tuk group 17....
siap n complete dgn slide2 lgi....
wahahahah...pdan muka aku....
pnt bgn awal2 pgi..
pas tu tilik n translate buku psiko yg lam bi tu...
tgk2 aku slp slide...
tolong gelakkan aku skali lagi......!!!
lam klas dh kecoh aku slp wat slide....
waaaa...mak cek malu.....huhuhu... :(
so, x jdi la aku present ari ni...
pdan muka aku....
spa suh wat keja las minit sgt...???
nah..hambek kau...dush333.....!!!!
pengajarannya jgn wat keja las2 minit okey..!!!


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: