budak2 blurr yg comel...

Wednesday, October 27, 2010

jom gelak setan sekali lagi...

jom gelak setan bersama saya skrang...
nak tahu napa?? sbbnya tdi ptg rancng ngan makcik bedah nk p tgk cita ni... msa beli tiket tu tgk2 tiket kul 7.50pm..so aku n makcik bedah tu wat kptsn p jln2 n lepak2 kat tepi laut tu dlu... tgh seenaknnya berjln smbl bermesra2 ngan makcik bedah tu tetba ternmpk belangkas dua sejoli berdating kat ctu jugak... asanya belangkas tu pn nmpk aku n makcik bedah kat ctu...mgkin lam ati belangkas betina tu dh gelak bapak setan kot bla nmpk aku kat ctu...yg belangkas jntn tu xtau la..mgkn ikut tmpang 2 kaki kot...almklumla org tgh bhgia n kompom bertmbh2 bhgia bla tau aku nmpk diorg.... tp aku x ksh pn...xdak prasaan pa2 pn....nonsense la suma tu..ngarut jak....hahaha....
ahhhh..mls la nk cita sal ni....cma nk tgaskan ja kat cni lau cik2 belangkas tu bca(aku tau mmg dia bca pn) jgn gelak setan okey sbb sya x rsa pa2 pn...so, jgn prasan k...wahahahah....

"kdg2 kita perlu melupakan sesuatu wlaupun sbnarnya hati berat untuk melepaskannya"

so, skrang masanya utk lupakan sgala2nya n mulakan yg baru.....
.................................................................................................................................

ok skarang mau tukar stori...
mau cita sal cita kat atas ni plak....
sgt2 suka dgn cita ni....
beza org bndar dgn org kampung...
sorg bandar yg sgt2 sombong n bongkak
akhirnya jtuh cnta ngan org kg yg mskin...
hahahaha...suka3333....
yg plg2 suka ayat ni....

"cinta x perlu dicari, ia akan dtg dgn sndri, tp cinta yg x dicari lmbt smpai manakala cinta yg dicari akhirnya akan pergi"


so??? adakah cinta perlu dicari??
atau biarkan sahaja dia dtg dgn sndiri??
semuanya terpulang kpda diri masing2...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: