budak2 blurr yg comel...

Tuesday, October 5, 2010

bila kemalasan melanda....

5/10/2010
820pm
meeting..meeting..n meeting....
arrrggggghhhhhhhhhhhhhhh....
malasnya nk p...mla2 jap g da meeting tuk ko-k pgurusan acara...
nk bncg sal sukad la tu..x gtau pn dh tau la....
pas tu lak kul 11 ngan GAPP lak...
adoi la....aku sbnrnya dh mls nk amik tau sal GAPP ni...
bru ja mrncg nk pencen tetba dh kna bising dgn en. presiden...
huhuh....dia tya npa aku dh x amik tau sal GAPP ni??
aku pn kta la aku dh mls nk join dh...
bizi la knon2nya....tp dia dok berpotpet2 kat aku lak...
suh aku aktif blk dgn GAPP ni....
adoii...tpksa la aku tdhkn tlinga dgr kuliah zhor dia....
bncg pya bncg...mcm2 alsn aku dh bgi..
tp suma kna reject....
mau x mau, aku kna amik tau blk la sal GAPP ni....
so skang nk p siap2 tuk meeting ko-k dlu..
pas 2 smbg dgn meeting exco GAPP lak..
bye..sekian wasalam....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: