budak2 blurr yg comel...

Wednesday, October 6, 2010

makhluk chumel....

6/10/2010
1225am
hmmm....tdi msa g dating ngan kmbar aku
n dok wat gaya ala2 titanik atas feri
tetiba ja aku disoal siasat mcm pesalah jenayah hati oleh kmbarku tu....
huhuh...mcm2 soalan yg dia tya....
byk bnda yg dibhskan ngan dia tu..
adoii...pning aku nk jwb soalan2 cepuk cemaih dia tu....
tp tdi gaya2 bhs ala2 parlimen pn da gak..huhu...
sdg asyk2 mlayan soalan2 dia tu...
tetba tenmpak berekor2 makhluk yg sgt chumel ni...

chumel kan??? kan?? kan??

tetba plak otakku tersyg ni terimbau 1 tragedi obor2...

tragedi yg jdi kat pntai kerachut bln mac dlu...

fuhhh...1st time tgk org kna obor2.....

mmg mnakutkan la...org yg kna tu dh smpai sparuh nyawa ja...

aku tau la sbb aku yg tmn dia smpai ke hspital n smpai blk u...

tp Alhamdulillah la....dia dh slamt n shat pn skang ni...

bersyukur gak sbb bkn aku yg kna..

lau aku naik lmbt kit ari tu mgkn aku yg kna bkn bdk tu...

lau aku yg kna xtau la pa yg jdi msa tu...

pas ni msti ati2 la bla nk mndi laut tu...

lau tmpt tu da obor2 beh bek jgn mndi

sbb obor2 ni leh bwa maut...


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: