budak2 blurr yg comel...

Friday, October 8, 2010

tenq....

8/10/2010
1145am
moning u all...(moning lg ka??? heheheh)
actually terbabas kit ari ni....
nsb baek xda klas ari ni.....
sumanya gara2 tido lmbt la smlm...huhuhu....
sbuk mengdatekan diri...
bkn mengedate dgn pakcik2 or tokwan2 kat luar tu k....
tp mengedate dgn my mr. lappy....
siapkan assgmen sjrah nih....
kmarin seharian asyk date ngan mr. lappy ni ja....
blk klas mghadap mr. lappy..
agak2nya msti mr. lappy tu dh bosan kot
aku dok date ngan dia seharian...huhuhu
fuh...nsb baik la dh siap smlm jugak....
kat kul 3 lbh bru siap...
nsib bek la ada pakcik mna tah yg ofer diri teman aku...
lau x kompom aku dh fedup n bgkus awal.....
hahahaha...thankz ya pakcik sbb tmn i smlm..
cian pakcik msti ngantok kan..???
kih333...nsb la...spa suh ofer diri sgt...
ahhahaha...msti skang ni pakcik tu tgh bungkus lgi...
almklumla kna tmn aku wat assgmen smlm...
dh seharian dok ngadap mr. lappy smpai pggang aku pn sakit...
bla naek ja blik nsb jugak la makcik bedah sblh umah tu ofer diri nk urut pggang aku....
lga asa pas kna urut tu...asa mcm bru blk spa ja..hahaah....
tenq ye makcik...t ofer la dri lgi urut i k....
bhgianya asa bla ada yg baek ati mcm makcik bedah n pakcik tu...
sekian saja..mau siap2 nk antar assgmen tu...
pas ni leh enjoy....
ps : pakcik nati i blnja u k sbb tmn i smlm...
makcik bedah , jom siap g mkn.....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: