budak2 blurr yg comel...

Monday, November 22, 2010

3 more..

yeah...lgi 3 paper dh nk abis....
smgt cuti2, honeymoon, rya2 suma dh mula meresap masuk lam jiwa nih....
suma dh campur2 dah lam diri ni...
smangat nk setadi pun dah mkin2 kurang nih....
suma dah terabur masuk lam laut dah....
nmpaknya kena panggil enchik dolphin ada ke??tolong kutip balik la mood2 tu...huhuhu....
tak sabar nak tggu 25 ni...
pas abis ja 25 ni, abis la sgala pnderitaan zahir dan batin jiwa aku kat usm nih..
maka abis la sem 3 yg pnuh dgn masalah problem, gangguan prasaan, gangguan setan2, dan macam2 gangguan lgi la...
mcm2 dah hotak aku nih dok plan msa cti nih...
baekkk punyer....mau pegi honeystar habiskan duet...wahahhaha.....
lgipun mmg hobi aku suka melencong melancong...
asal da org nk pegi melancong mna2 ja mesti aku yg tegedik2 ofer diri dulu nk ikut....tak malu betol...macam la orang tu nak bawak.....
ada aku kesah...?? sesaja cuba try test tgk ofer diri..untung2 dapat ikut.....wahahaha.....jahat tol....kacau dodol ja orang nak pegi berhoneystar....
ada aku kesah...??? harap2 la cti ni xdak gangguan jiwa dah....
lupakan suma yg berlaku di sem 3.....sem paling teruk
masuk ja sem 4, aku mau berubah....mau jadi mizah yg len lak.....ceh...ley caya ka??? tiap2 ujung sem manjang ja azam baru..tpi bla masuk ja sem tu sama jaaaa....hampeh....
tak mau mencarut mengarut panjang2, skrang nih nk p sambung bersetadibook sambil lepaking atas tilam.....wahahhaha....
sapa nak ikut sila angkat kaki tinggi2.....


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: