budak2 blurr yg comel...

Tuesday, November 23, 2010

bahagia....

sebenarnya aku ni baru ja balik dari jawab exam asas psikologi.....exam yang sepatutnya 3 jam tapi aku jawab lam masa 2 jam lebih ja....maknanya aku keluar awal ok.....tak pernah lagi aku keluar exam awal2...slalu lau aku jawab exam mesti masa cukup2 ja..tapi sebab masa aku jawab tadi hati ni supa dupa memberontak keriangan, so, soalan yang agak supa dupa "senang" tu aku jawab dengan lancarnya.....wahahaha.....


sebenarnya hati aku ni memberontak sebab...........................
  • aku sempat lepaskan angin masa lam dewan tu...cis...pengotor....ok ni tipu....sebenarnya tadi sempat lepaskan....................ahhh...takmo la gtau korang....nanti ada yang perasaan lebih lak.....
  • sebelum masuk lam exam tadi aku memang dah sedia siap2 dah suma kelengkapan2 macam ni...
  • pastu masa tengok ja soalan ni fuh..memang senang gilas2 ah.....pejam mata pun boleh jawab...ok...ni tipu jugak....
  • keadaan lam dewan yang sangat "panas" asa macam duk kat lam peti ais buatkan badan aku yang selim melim ni macam orang kena parkinson..korang tau kan parkinson tu pa...?? ala yang badan ketar2 tu.....
  • ok...lagi sebab makcik bedah si rumet aku tu pun awal2 g dah blah..so, aku pun tergoda sekali duakali tigakali patkali....aku memang cepat tergoda....oh aku tergoda..aku tergoda terkecewa....ok..cukup2 nyanyi..suara sumbang nanti hujan lak....

ni la antara sebab2 napa hati, jiwa, raga, zahir, batin aku memberontak sangat masa lam dewan exam tadi...
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: