budak2 blurr yg comel...

Wednesday, November 24, 2010

sakit mata + jeles....

tadi aku p makan2 la ngan membe aku tu...
masa nak p makan tu memang menyakitkan mata tol la...
dah la nyakitkan masa..hati ni lak membuak2 rasa jeles.....
memang jeles gila2 ah....sebabnya..aku nampak.....................

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
cik n enchik belangkas jangan perasaan...
aku bukan jeles tengok korang dating mating ok...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku jeles sebab aku nampak ni....

ha ok...benda ni yang aku nampak tadi....
memang banyak sangat....ada dekat 6,7 biji jugak...
memang sakit mata + jeles....
sebabnya...
aku memang gila mati suka keta ni....
ok..tu ja nak gtau...
sekian....


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: