budak2 blurr yg comel...

Monday, November 15, 2010

balik kampooooong...

at home now....
actually dh balik dri kmarin g...tp bru smpt on9 arini....
ni pun jnuh pjuk adik aku sbb nk pnjm berukmakyeband dia...
nk conect ngan stremyx kat umah lak mr. lappy ni xleh nk detect...
mgkn kna panah kilat kot ritu..gatai sgt on9 tyme kilat2
kmarin blk dgn enchik ct ksygn la....
1st time aku wak mto mrntasi jmbtn sorg2...
mgkn bg sstgh org ckp bnda besa la wak moto nek jmbtn tu...
tp bgi aku, aku lum pnh lgi wak moto pegi jauh2...
stakat dkat2 tu brani la...ceh..hampeh
so, smlm nk try la blk sdri..sorg2 lak tu...
abah aku pya ofer diri nk mai amik aku tolak mntah2...
kononnya nk try la..ececey....mcm la terre sgt
bkn nk tnjk brani tp nk try...g pn aku mmg jns xsuka bgntung sgt kat org....
ikt ati mls ja nk wak blk enchik ct tu...
igt nk tggl jela sbb pas rya nk blk sna jugak...
tp..enchik ct ni ngada2 btul la...suka majuk...erk..moto pn pndai majuk ker
ritu msa stadi week aku bru ja tggal dia smggu...
bkn tggal gondol2 ja tp siap bg slimut pa lgi...
bla aku p ja sna tgk2 dia wat hal...xleh nk stat lak...
cis...hampeh tol...kuat majuk...
so, nk xnk kna la wak blk dia...
tkut t dia majuk g susah lak nk pjuk.....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: