budak2 blurr yg comel...

Saturday, December 25, 2010

my fren wedding

25/12/2010

first aku nak wish merry christmas tuk sesapa yg smbut n paling2 penting arini membe aku kawen..fuh..memang sangat2 letih arini....awal2 pagi dah gerak pegi umah pengantin amik membe aku pegi mekap...memang lama sesangat tunggu dia mekap...fuh..cair mekap aku....macam tak caya ja dia yang mulakan akhiri zaman bujang nih...ingat lagi tyme2 bebudak dolu2 masa dok kat hostel...selalu ja aku n membe2 bincang2 sapa yang akan kawen dulu...dulu pakat2 dok tolak p tolak mai...suma tak mau kawen dulu..wahahah..tengok2 sekarang nih dah terbukti dah sapa yang mulakan dulu...n dia la orang yang tak disangka2 dulu...tingat kisah cinta monyet-monyetan dia masa kat kolah dulu...tingat tyme2 aku jadi posmen tak berbayar dolu2...jap ja kan masa tu berlalu..sekarang ni semua dah besar..semua dah matang...semua dah bawak haluan masing-masing...rindu zaman-zaman kolah, zaman-zaman dekat asrama tu...


lau sekarang ni pegi asrama pun, keadaan dah lain sangat..banyak dah berubah walaupun aku baru ja tinggalkan asrama tu 2 tahun....rindu saat2 dulu...pas ni sorang-sorang akan tamatkan zaman bujang..masing-masing akan berkeluarga..tak tau bila dapat kumpul n hang out sama-sama macam dulu..asa sebak sangat-sangat...bayangkan kami semua membesar sama-sama kat asrama tu...banyak sangat kenangan manis kat situ...huhuh...


ok2...dah melalut dah ni....sambung balik cita membe aku kawen...pas wak dia mekap, p antar dia dekat husband dia plak..memang meriah sesangat la majlis dia tadi...jeles I...!!! dok terbayang2 lak aku yang pakai baju pengantin tu..kih33...gedik...!!!...ok2...memnag sesanagt penat dan letih...bayangkan dari awal2 pagi lagi aku dah amik dia n then sampai habis majlis baru aku balik...bizi mengalahkan pengantin....wahahaha...ok la..tamaw cita panjang-panjang..korang tengok la sendiri gambar-gambar nih....ini bukan pengantin okes...ini namanya berangan nak jadi pengantin...

di butik pengantin

lepas mekap...

muka2 cibuk ikut pengantin..kih333...

agak-agak bila aku ley besanding camni?? kih33..gedik.!!!

kapten adi mustafa & leftenan ezadtul norsaida
sorang dah...sapa pulak lepas nih???

SELAMAT PENGANTIN BARU TUK KAPTEN ADI MUSTAFA & LEFTENAN MUDA EZADTUL NORSAIDA...MOGA KEKAL HINGGA KE AKHIR HAYAT......

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

♥nyeto89♥ said...

hahaha
pas ni aku
ahahaha

mizah salleh said...

pasni hg pa lak?? hg kawen ka?? kah33....