budak2 blurr yg comel...

Wednesday, December 22, 2010

off9

mulai esok aku akan off9 sementara waktu... belog ni pun akan bercuti dan berhoneystar buat beberapa hari..sebabnya aku akan pegi bergedik-gedikan dan berfoya-foyaan slama 2 ari n then balik berfoya-foyaan akan pegi menyemak kat umah membe aku kawen lak...so, asanya aku akan tersangat bizi sebab membe aku akan kawen...ok gedik..heheh...

so, slamat berhoneystar ye belog ngade2...daftar kursus dah setel, susun jadual dah setel, so, tak payah pening-pening lalat lagi nak pikir..btw, sem ni agak tak best jadual aku sebab ada kelas ari jumaat..hampeh..!! nyesal tak amik awal2 subjek tu..lau tak ley cuti 3 ari cam sem lepas...huhuhuh.... lagi 1, sem ni aku begitu gilas cikit...2 subjek 100% lam bi...ok gilas kan??? mapus la nak perah hotak karang mengarang sejarah lam bi...PADAN MUKA...!!!
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: